PERSAHABATAN ADALAH YANG UTAMA

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter
indonesia English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA YANG KALIAN KERJAKAN MENYAMBUT TAHUN BARU

Posted by ARMAN PAIMA - -


Semua orang pasti mempunyai kegiatan tersendiri untuk menyambut tahun baru....ada yang jalan2....ada yang lagi di rumah aja....ada yang bersama kekasih hati....dan ada pula yang merana karena tak punya kekasih hati ( jomblo gitu lho)

Klo pengalaman pribadi gue sih menyambut tahun baru 2010 ini sih biasa2 aja ya....sama dengan menyambut tahun baru yang lalu-lalu yaitu bersama kekasih hatiku yang tercinta....hehehehe.....

Namun sekarang situasinya berbeda...dulu saya menyambutnya di daerah pinggir pantai sambil menikmati dari kejauhan pesta kembang api yang meriah di tambah dengan desiran angin yang melambai kian sejuknya....di iringi dengan musik air laut yang menambah romantisnya keadaan...pokoknya muantap dah.

Namun menyambut athun baru 2010 ini situasi berbeda memang sih saya tetap ngerayainnya dengan SANGKE singkatan dari " SANG KEKASIH " namun bukan desiran angin dan musik air laut yang kami rasakan...maklum situasi,kondisi dan keadaan yang membuat aku dan SANGKE menikmati tahun baru di KANTOR POLISI....kwakwakwakwa..

Jangan salah paham bro....aku tidak di tangkap maupun tidak berbuat perkara....namun aku di kantor polisi berhubungan dengan pekerjaan aku....
namanya juga lagi siaga satu...alias keadaan darurat.Semua aggota personil di wajibkan untuk stand by di kantor pada saat itu...

Walaupun keadaan dan situasi merayakan berbeda pada tahun sebelumnya namun namanya juga bersama sang kekasih...pokoknya indah dah....
walaupun aku dan SANGKE ngerayain tahun baru di kantor pada saat itu.....
Namun pepatah mengatakan " LAUT AKAN KUDAKI, LAUTAN AKAN KUSEBRANGI , NAMUN JIKA HUJAN MENGHALANGI AKU TAK AKAN DATANG KERUMAHMU MALAM INI "....kwakwakwa....

Bagaimana dengan perayaan tahun baru kalian my friends...apakah menyenangkan atau malah menyakitkan.....jangan lupa komentar kalian mengenai apa yang kalian lakukan untuk menyambut tahun baru...

7 Responses so far.

  1. semua onak duri kan mulalui...
    segala badai topan akan kutahan...
    tp kalo mama gak mengijinkan apa bisa ku kata...
    (anak mama buanget yo...)

  2. kwakwakwaka......mauntep kata2nya....saya simpan bro.....

  3. ina says:

    jalan2 ke kota... macet, bikin bete :)
    udah gtu sebelum liat kembang api pas jam 12 malem...
    udah di sms mami, suruh pulang...
    gag boleh pulang lewat jam 12 :((
    kepaksa deh... pulang jam 10 :(
    beli ndiri kembang api...
    nyalain berdua sama pacar dirumah...
    mami...mami... setahun sekali nih momentnya...
    hikz... :(

  4. kacian ina.....tp walaupun tahun baru di rumah yang pentingkan sama ya2ngnya....muantep tuh....

  5. chunxue says:

    During the World War II, Art Deco jewellery was ugg sale a very popular style among women. The females started ugg boots wearing short dresses and cut their hair short. And uggs such boyish style was accessorized with Art Deco jewellery. They used cheap ugg boots long dangling earrings and necklaces, multiple bracelets and bold ugg boots uk rings.Art Deco jewellery has harshly geometric and symmetrical theme instead disocunt ugg boots of free flowing curves and naturalistic motifs. Art Deco Jewelry buy ugg boots today displays designs that consist of arcs, circles, rectangles, squares, and ugg outlet triangles. Bracelets, earrings, necklaces and rings are added with long ugg boots outlet lines and curves.One example of Art Deco jewelry is the Art Deco ring. Art Deco rings have ugg mall sophisticated sparkle and bold styles. These rings are not intended for a subtle look, they are meant to be noticed. Hence, these are perfect for people with bold styles.

  6. hangeng says:

    Since Abercrombie and Fitch gold accessories are trendy, stock up on golden hoop earrings, Abercrombie long necklaces with fashionable pendants, and rings with prominent centerpieces. buy Abercrombie Women’s accessories make your personality and creativity shine. Update your look and pay attention Abercrombie Sale to what you want your look to be. Express yourself and put your personal Cheap Abercrombie style to the fore through these catchy accessories and fashion finds. They spice up any Abercrombie outlet dress and give you that radiant glow.Costume Jewelry.Pieces of costume jewelry really fashion forward pieces that can make you stand out. Abercrombie clothing They are beautifully crafted with stones of different kinds, beads of various colors, and fashion forward styles. Costume jewelry may look a little too much when paired with a dress that already stands out. In order to balance the look, make sure to wear one with a simple dress or Abercrombie Outerwears top.Handbags are every woman’s best friend. Functional and aesthetically appealing, these fashion accessories come in different styles these days. Don’t just go for the abercrombie & fitch generic black leather bag.

  7. hangeng says:

    Since Abercrombie and Fitch gold accessories are trendy, stock up on golden hoop earrings, Abercrombie long necklaces with fashionable pendants, and rings with prominent centerpieces. buy Abercrombie Women’s accessories make your personality and creativity shine. Update your look and pay attention Abercrombie Sale to what you want your look to be. Express yourself and put your personal Cheap Abercrombie style to the fore through these catchy accessories and fashion finds. They spice up any Abercrombie outlet dress and give you that radiant glow.Costume Jewelry.Pieces of costume jewelry really fashion forward pieces that can make you stand out. Abercrombie clothing They are beautifully crafted with stones of different kinds, beads of various colors, and fashion forward styles. Costume jewelry may look a little too much when paired with a dress that already stands out. In order to balance the look, make sure to wear one with a simple dress or Abercrombie Outerwears top.Handbags are every woman’s best friend. Functional and aesthetically appealing, these fashion accessories come in different styles these days. Don’t just go for the abercrombie & fitch generic black leather bag.

Leave a Reply

BARNER MY FRIENDS